پزشکان خانم برای بهبود سلامتی بیماران بهتر هستند یا پزشکان آقا ؟

اخبار سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
پزشکان خانم برای بهبود سلامتی بیماران بهتر هستند یا پزشکان آقا ؟

پزشکان خانم و بهبود سلامتی بیماران

اخبار سلامتحتی زمانی که بیماران برای بهبود سلامتی شان به بهترین بیمارستان مراجعه می‌کنند ، باز هم نگران میزان آگاهی و تجربه پزشکشان‌ هستند. علاوه بر اینکه تجربه و آگاهی پزشک برای بهبود سلامتی بیماران اهمیت دارد ، بیماران علاقه زیادی به زن بود پزشکشان دارند. این علاقه بیماران به پزشکان خانم ، بی دلیل نیست. یافته‌های جدید که در مجله‌های معتبر پزشکی چاپ شده است ، نشان می‌دهند که پزشکان خانم در بهبود سلامتی بیماران و سالم نگه داشتن آن‌ها در دراز مدت بهتر از پزشکان آقا همتای خود عمل می‌کنند.

مطالعه انجام شده در رابطه با بهتر بودن پزشکان خانم برای بهبود سلامتی بیماران

این مطالعه توسط یک تیم از محققان در دانشگاه هاروارد انجام شده است، نمونه‌های مورد مطالعه به صورت تصادفی از بیماران بستری شده انتخاب شدند و به طور کلی، محققان بیش از 1.5 میلیون بیمار بستری شده را مورد بررسی قرار دادند و در عین حال تفاوت در بیمارستان‌ها و موارد بیماری نیز مورد بررسی قرار گرفت. داده‌های به دست آمده از این تحقیق نشان داد ، بیمارانی که تحت معاینه پزشکان خانم بودند کمتر احتمال دارد که ظرف 30 روز در اثر مرگ ، بیمارستان را ترک کنند. به طور کلی بهبود سلامتی بیماران ، در شرایطی که تحت معاینه پزشکان خانم بودند ، بهتر از زمانی بود که پزشکان مرد آن‌ها را معاینه می‌کردند.

علت بهبود سلامتی بیماران با پزشکان خانم چیست؟

پزشکان خانم بیش‌تر از پزشکان آقا از طب مبتنی بر شواهد و دستورالعمل‌های بالینی پیروی می‌کنند و در عین حال با بیماران ارتباط مؤثرتری برقرار کرده و به همین دلیل است که بیماران ، احساس بهتری نسبت به بهبود سلامتی شان دارند و انرژی مثبت بیش‌تری برای پیروی از توصیه‌های پزشک و گزارش دادن مؤثر به او دارند. به همین دلیل است که پزشکان خانم برای بهبود سلامتی بیماران مؤثرتر از پزشکان آقا هستند.

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
اخبار پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر