آدامس تشخیص سرطان به بازار می آید

اخبار سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 2 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
آدامس تشخیص سرطان به بازار می آید

نجات بیماران سرطانی با آدامس تشخیص سرطان

اخبار سلامتهمان‌طور که می‌دانید، دانشمندان مطالعات و توجه خاصی به تشخیص بیماری‌های مختلف دارند، تا بتوانند با تشخیص زود هنگام بیماری، امید به زندگی بیماران را بالا ببرند. تشخیص سرطان نیز مانند هر بیماری دیگری مهم‌ترین مرحله برای پیشگیری از گسترش و وخیم شدن آن است. همان‌طور که شنیده‌اید، روزانه وضعیت بیماری میلیون‌ها بیمار سرطانی در اثر سرطانی شدن دیگر اندام‌های بدنشان، وخیم‌تر می‌شود. اگر سرطان در مراحل اولیه بیماری و قبل از اینکه متاستاز دهد، تشخیص داده شود، بیمار مدت زمان طولانی‌تری زنده خواهد ماند. محققان تحقیقات متعددی را در زمینه تشخیص سرطان انجام دادند و جدیداً خبر آدامس تشخیص سرطان امید دوباره‌ای به پزشکان و بیماران سرطانی داده است.

مقالات پیشنهادی دکتر سوشا: تشخیص سرطان از طریق بوی دهان

آدامس تشخیص سرطان چگونه عمل می‌کند؟

آدامس تشخیص سرطان ، آدامس جدیدی است که توسط یک شرکت به نام Volatile Analysis در آلاباما ساخته شده است. هنگامی که یک شخص، این آدامس را می‌جود، ترکیبات آلی آدامس، جذب بزاق می‌شود و سپس این ترکیبات تجزیه و تحلیل می‌شود. مواد شیمیایی خاصی در بدن تولید می‌شود که مخصوص یک نوع سرطان خاص هستند. بر اساس ترکیبات موجود در آدامس ، دانشمندان می‌توانند، نوع سرطان فرد را تشخیص دهند.

آزمایش‌‌های تشخیص سریع سرطان مانند تست تشخیص سرطان با یک قطره بزاق ، آزمایش تنفس ، ادرار و … به طور مؤثر کار نمی‌کنند. با این حال، آدامس تشخیص سرطان که به زودی به بازار خواهد آمد، می‌تواند به طور مؤثر و با دوام، سرطان را در مراحل اولیه تشخیص دهد. البته این آدامس تشخیص سرطان ، در مرحله تولید و ارزیابی است و این شرکت امیدوار است که در سال آینده بتواند این آدامس تشخیص سرطان را به بازار عرضه نماید. تولید و توسعه چنین روش‌های تشخیصی آسان و مؤثری نه تنها امید به زندگی بیماران را بالا برده، بلکه به پزشکان در درمان مؤثر و جلوگیری از گسترش بیماری مانند سرطان کمک می‌کند.

© سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
اخبار پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر