کدام تمرینات ورزشی رابطه جنسی را بهتر می‌‌کنند

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 3 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
کدام تمرینات ورزشی رابطه جنسی را بهتر می‌‌کنند

رابطه جنسی بهتر با تمرینات ورزشی

مجله پزشکی و سلامتهر زوجی آرزوی داشتن یک رابطه جنسی خوب و عاشقانه را دارند. تکنیک‌های زیادی برای بهبود روابط جنسی وجود دارد که یکی از این تکنیک‌ها، انجام تمرینات ورزشی و نرمشی برای تقویت است. انجام تمرینات ورزشی نه تنها به تناسب اندام کمک می‌کند، بلکه یک رابطه جنسی لذت بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. کارشناسان توصیه می‌کنند که برای بالا بردن کیفیت رابطه جنسی خود، تمرینات ورزشی زیر را انجام دهید.

تمرینات ورزشی کاردیو

افزایش قوای جسمانی و فیزیکی موجب افزایش لذت رابطه جنسی می‌شود. هر ورزشی که ضربان قلب را افزایش دهد و تنفس شما را سخت کند (مانند دوچرخه سواری و پیاده روی سریع)، جریان خون و خون‌رسانی به مناطق مختلف بدن را تقویت می‌کند. از آنجایی که میزان نعوظ در مردان، بستگی به خون‌رسانی به آلت تناسلی‌شان دارد، افرایش نعوظ موجب ارتقای لذت در رابطه جنسی برای هر دو زوج می‌شود.

شنا

براساس یافته‌های محققان دانشگاه هاروارد، رابطه جنسی زنان و مردان شناگر در دهه 60 سالگی مانند یک زن و مرد 20 ساله است. شنا از تمرینات ورزشی‌های مفیدی است که موجب ایجاد استقامت، افزایش جریان خون، بهبود انعطاف پذیری و قدرت و کاهش استرس می‌شود. همچنین ورزش شنا نقش مؤثری در کاهش وزن دارد و از آنجایی که اضافه وزن مضراتی مانند کاهش میل جنسی و اختلال نعوظ دارد، شنا به بهبود رابطه جنسی کمک می‌کند.

شنا

تمرینات شکم و عضلات هسته‌ای

هرچه عضلات شکم و هسته‌ای قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر باشد، رابطه جنسی بهتر و قوای جنسی بیشتر خواهد بود. با قوی شدن این عضلات رسیدن به ارگاسم و لذت جنسی با لذت بیشتری همراه است.

ورزش شکل قورباغه

این تمرینات ورزشی انعطاف پذیری شما را در رابطه جنسی افزایش می‌دهد. این ورزش عضلات ران، کشاله ران و لگن را تقویت می‌کند و موجب کاهش استرس در طول رابطه جنسی می‌شود.

لولا

همان‌طور که در شکل می‌بینید، با زانو روی زمین بنشینید و یکی از دست‌هایتان را روی زمین بگذارید و کمرتان را به سمت عقب در زاویه 45 درجه نگه دارید. این تمرینات ورزشی قدرت بدنی شما را افزایش می‌دهد و به بهبود روابط جنسی کمک می‌کند.

لولا

تمرین ورزشی کگل و رابطه جنسی بهتر

تمرینات ورزشی کگل موجب درمان بی‌اختیاری ادرار و انزال زودرس و تقویت عضلات لگن می‌شود. برای بهبود رابطه جنسی و ارگاسم، باید این تمرینات را به درستی انجام دهید تا تأثیر فوق‌العاده خود را روی بهبود رابطه جنسی و تقویت عضلات داشته باشند. عضلات لگن نقش مهمی در رابطه جنسی بازی می‌کنند و تقویت این عضلات موجب تقویت قوای جسمانی فرد می‌شود.

تمرینات ورزشی پلانک

یکی از بهترین ورزش‌ها برای تقویت عضلات بازو، شکم، ران و باسن، تمرینات پلانک هستند. برای بهبود رابطه جنسی خود یک بار در روز به مدت 60 ثانیه تمرینات پلانک را انجام دهید.

کشش گربه/گاو

این تمرین کششی یکی از تمرینات ورزشی یوگا است. در این تمرین، کشش زیادی به ستون فقرات وارد شده و موجب تقویت تمرکز ذهن و ریتم تنفس می‌شود. در این حرکت، ابتدا کمر قوس رو به بالا دارد (حالت گاو) و سپس قوس کمر رو به داخل (حالت گربه) می‌شود.

کشش گربه/گاو

ورزش کردن با یکدیگر

براساس تحقیقات انجام شده، زوج‌هایی که با یکدیگر ورزش می‌کنند، بعد از ورزش جذابیت بیشتری برای یکدیگر دارند و روابط عاشقانه آن‌ها در رابطه جنسی افزایش می‌یابد.

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر