کاشت مو با سلولهای بنیادی

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 4 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
کاشت مو با سلولهای بنیادی

آیا شما هم از ریزش مو و یا کچلی رنج می‌برید و به دنبال بهترین روش کاشت مو هستید؟ می‌توانید در ادامه مطلب اطلاعات کاملی را راجع به روش جدید کاشت مو با سلولهای بنیادی به دست بیاورید.

♥♥♥♥♥♥

کاشت مو با سلولهای بنیادی

مجله سلامت : ما نمی‌توانیم این واقعیت را رد کنیم که ریزش مو و یا موهای آسیب دیده عامل افسردگی در بسیاری از افراد به خصوص زنان است. بدون تردید، ریزش مو هر روز شما را افسرده‌تر کرده و کم پشت شدن روز به روز موهایتان شما را می‌آزارد. در حال حاضر پیدایش روش‌های جدید کاشت مو و داروهای ضد ریزش مو، جرقه امیدی برای افرادی است که از ریزش مو رنج می‌برند.

هنگام صحبت کردن درباره روش‌های کاشت مو، درمان و کاشت مو با سلولهای بنیادی یکی از چالش‌هایی است که برای ریزش مو در نظر گرفته شده است. کاشت مو با سلولهای بنیادی بسیار کارآمد است و یک درمان غیر جراحی برای تحریک و بازسازی فولیکول‌های مو است. سلولهای بنیادی که در وسط فولیکول قرار دارند، عرضه مداوم سلول را تأمین می‌کنند؛ بنابراین، سلولهای بنیادی به سرعت موجب تولید و تقسیم سلول‌های مو شده و به درمان ریزش مو یا طاسی کمک می‌کند.

در این مطلب قصد داریم به شما روش کاشت مو با سلولهای بنیادی برای درمان ریزش مو را توضیح دهیم :

برای اطلاع از قیمت ها و روش  درمان ریزش مو به روش سلول های بنیادی در بوژان کلنیک ،کلیک کنید

کلنیک بوژان کاشت مو در شیراز

درمان ریزش مو با سلولهای بنیادی

1- موی انسان از فولیکول‌های موجود در پوست سر خارج می‌شود. فولیکول‌های آسیب دیده یا مرده باعث جلوگیری از رشد موهای جدید می‌شوند. به تازگی کشف شده است که سلولهای بنیادی برای تحریک سلول‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و به رشد فولیکول‌های جدید کمک می‌کنند، بنابراین کاشت مو با سلولهای بنیادی به رشد موهای جدید کمک می‌کند.
2- همراه با سلولهای بنیادی یک عامل رشد ضروری دیگری (اسکافلد) نیز به کف سر تزریق می‌شود. این ماده فولیکول‌ها مو را متمرکز کرده و موجب تا در جهت درستی رشد کنند. کاشت مو با سلولهای بنیادی موجب رشد مو و مبارزه با طاسی می‌شود.
3- همراه با پیری پاسخ فولیکول‌ها نسبت به سیگنال‌های شیمیایی کاهش داده شده و یا متوقف می‌شود که این روند موجب متوقف شدن رشد مو می‌گردد. بعد از کاشت مو با سلولهای بنیادی، این سلول‌ها، سیگنال‌های شیمیایی را به فولیکول‌های مو ارسال می‌کنند و به نوبه خود، به بازیابی و رشد موهای سالم کمک می‌کند.
4- کاشت مو با سلولهای بنیادی نه تنها به مبارزه با ریزش مو کمک می‌کند بلکه باعث بهبود کیفیت و بافت مو می‌شود.
5- بعد از کاشت مو با سلولهای بنیادی هرگز با مشکل ریزش مو مجدد مواجه نخواهید شد.
6- کاشت مو با سلولهای بنیادی عوارض جانبی ندارد و کاملاً ایمن است. بسته به میزان ریزش مو، 6-2 جلسه درمان لازم است. در طی کاشت مو با سلولهای بنیادی و تزریق، ممکن است احساس خارش خفیفی داشته باشید.
در حال حاضر، شما باید در مورد روند درمان ریزش مو و کاشت مو با سلولهای بنیادی بیشتر بخوانید تا بتوانید از این راه بسیار ساده با ریزش موی خود مقابله کنید.

درمان ریزش مو با سلولهای بنیادی

روش کاشت مو با سلولهای بنیادی چگونه انجام می‌شود؟

هر فولیکول مو شامل مناطق مختلفی است که شامل سلولهای بنیادی مو هستند. مطالعات علمی انجام شده توسط Coen Gho نشان داد که نیازی به استخراج کل فولیکول مو نیست؛ فقط یک قسمت کوچکی از فولیکول (سلولهای بنیادی) قادر است موهای جدید تولید کند. در شرایط ایده آل، کاشت مو با سلولهای بنیادی می‌تواند موجب تولید دو فولیکول از یک فولیکول مو می‌شود و از این روش می‌توان برای رشد مو استفاده کرد.

در کاشت مو با سلولهای بنیادی از یک سوزن توخالی (با قطر 0.6-0.5 میلی متر) استفاده می‌شود. ساقه مو به عنوان یک راهنما برای برداشت بخشی از فولیکول استفاده می‌شود و با دنبال کردن ساقه مو، سوزن به صورت خودکار به محل صحیح می‌رسد تا سلولهای بنیادی استخراج شوند، سپس سلولهای بنیادی استخراج شده به ناحیه آسیب دیده مو تزریق شده تا رشد مجدد مو تحریک شود.

روش کاشت مو با سلولهای بنیادی چگونه انجام می‌شود؟

مزایای کاشت مو با سلولهای بنیادی برای رشد مو

پیوند با سلولهای بنیادی که به نام HASCI نیز شناخته شده است، فولیکول مو را حذف نمی‌کند و در عوض چندین سلول بنیادی را کف سر تزریق کرده که موجب تحریک رشد مو در چند هفته می‌گردد. درمان ریزش مو با سلولهای بنیادی روشی جدید و موفق برای رشد مجدد موها و مبارزه با ریزش مو است و زمان به ما ثابت خواهد کرد که تا چه میزان این روش موفق خواهد بود. تعدادی از مهم‌ترین مزایای درمان با سلولهای بنیادی عبارت‌اند از:

• کاشت مو با سلولهای بنیادی یک راه حل مطمئن برای ریزش مو
• کاشت مو با سلولهای بنیادی روشی نسبتاً ایمن برای رشد مجدد موها است.
• یک درمان حداقل تهاجمی
• درمان ریزش مو در تعداد جلسات کم درمانی
• میزان ناراحتی و رنج بسیار کم کاشت مو با سلولهای بنیادی
• نتایج مثبت کاشت مو با سلولهای بنیادی در عرض یک ماه
• کاشت مو با سلولهای بنیادی بدون درد و زخم است.

 
فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پیشنهاد خرید محصولات مراقبت از پوست

پیشنهاد می کنیم حتماً از فروشگاه سلامت محور دکتر سوشا دیدن فرمائید. خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی از بهترین برند های خارجی و ایرانی با بهترین قیمت ☀ با ضمانت اصل بودن کالا ☀ دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران و نشان سیب سلامت.

 


مقالات پیشنهادی دکتر سوشا :

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.

سلام.
آیا با روش سلول بنیادی میتوانید درمان کچلی آقایان را انجام دهید؟؟
متشکرم
۰۹۱۹۸۵۷۱۴۶۷

مشاهده کامل

در حال حاضر کاشت مو با استفاده از سلول های بنیادی یکی از موثر ترین روش هایی است که برای درمان طاسی مو انجام میشه.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر