رابطه زناشویی عامل اصلی و پایداری روابط عاشقانه است

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 3 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
رابطه زناشویی عامل اصلی و پایداری روابط عاشقانه است

روابط عاشقانه در گرو رابطه زناشویی

مجله پزشکی و سلامتروابط عاشقانه پایدار آرزوی هر فردی است. هر کسی آرزو دارد که در زندگی مشترک خود روابط عاطفی و جنسی پایدار و عاشقانه‌ای داشته باشد. ارزشمندترین دستاورد هر رابطه‌ای ، صمیمیت است. صمیمیت شما را به یکدیگر نزدیک می‌کند و کیفیت رابطه زناشویی شما را بهبود می‌بخشد. این نکته را باید در نظر داشته باشید که حداقل هفته‌ای یک بار باید قبل از اینکه پشت به یکدیگر کنید و بخوابید، رابطه زناشویی عاشقانه داشته باشید. رابطه زناشویی تأثیر مستقیمی در روابط عاشقانه دارد و نقش بسیار مهمی را در روابط عاطفی افراد بازی می‌کند. رابطه زناشویی تنها یک رابطه جسمانی نیست بلکه منافع روانی زیادی دارد که باعث می‌شود بگوییم: رابطه جنسی خوب، رابط شما را زنده نگه می‌دارد. اگر شما مدت طولانی است که در کنار یکدیگر هستید، اما به‌تازگی احساس می‌کنید که رابطه زناشویی و روابط عاشقانه شما تازگی و جذابیت اولیه را ندارد، نکات طلایی زیر را بخوانید تا روابط شما پایدار و عاشقانه باقی بماند.

رابطه زناشویی در صبح

رابطه زناشویی صبحگاهی،احساس رضایت و عشق شما را تقویت می‌کند،سعی کنید حداقل یک بار در هفته رابطه جنسی صبحگاهی داشته باشید. بسیار لذت بخش است که صبح خود را با رابطه زناشویی و عاشقانه با عشقتان آغاز کنید.

در روابط عاشقانه عشقتان را سورپرایز کنید

سعی کنید قبل از اینکه همسرتان به خانه بیاید خود را آراسته کنید و طوری لباس بپوشید که حس کند منتظر او بوده‌اید تا بیاید و شما را در آغوش بکشد.با هر کاری که می‌توانید ، او را غافل گیر کنید، این حس می‌تواند او را بیشتر به سمت شما جذب کند.

احترام به علایق یکدیگر در روابط عاشقانه

راجع به علایق یکدیگر در زندگی و رابطه زناشویی سؤال کنید و خودتان را با علایق یکدیگر وفق دهید. با یکدیگر صحبت کنید و برای هر مسئله‌ای به یک نقطه مشترک برسید. علایق جنسی افراد با یکدیگر متفاوت است، بعضی از افراد مزاجشان در رابطه جنسی سرد و بعضی دیگر گرم است. باید سعی کنید نقطه اشتراکتان را با یکدیگر زیاد کنید تا در رابطه زناشویی با یکدیگر به نهایت لذت برسید.

عشق‌بازی مهم‌تر از رابطه زناشویی است

مهم‌ترین لحظات رابطه جنسی ، لحظاتی هستند که شما به طرف مقابل خود عشق می‌‌ورزید و او را عاشقانه در آغوش گرفته و می‌بوسید.عشق‌بازی فقط برای شروع رابطه جنسی نیست، بلکه برای استحکام روابط عاشقانه و بهبود کیفیت رابطه زناشویی است.

عشق‌بازی مهم‌تر از رابطه زناشویی است

در رابطه زناشویی یکنواخت نباشید

از یکنواختی در روابط عاشقانه ، دوری کنید.یکنواختی شما را کسل می‌کند و لذت رابطه زناشویی را از بین می‌برد، در رابطه زناشویی خود تحول ایجاد کنید، سعی نکنید همیشه پروسه یکنواختی را طی کنید، بلکه در آن نوآوری داشته باشید تا رابطه جنسی برایتان لذت بخش باشد.

روزهای اول آشنایی را برای خود تکرار کنید

اولین روز آشنایی‌تان را به یاد آورید و سعی کنید آن احساس خوب روزهای اول عاشقی را برای خود زنده کنید. برای این منظور با یکدیگر به رستوران یا پارکی بروید که ماه‌های اول آشنایی و یا دوران نامزدی بیشتر در آنجا همدیگر را ملاقات می‌کرده‌اید،ساعتی را در آنجا با یکدیگر بگذرانید و حرف‌های عاشقانه و خاطرات خوبتان را با یکدیگر دوره کنید تا رابطه‌تان طراوت و شادابی اولیه خود را حفظ کند.

رابطه از راه دور

حتی زمانی که از یکدیگر دور هستید، رابطه خود را به سردی نکشید.حتی یک روز هم نباید روحتان را از یکدیگر دور کنید.تکنولوژی کار ما را این روزها خیلی ساده کرده است، می‌توانید زمانی که از هم دور هستید، به‌طور آنلاین یکدیگر را ببینید ، مکالمه تلفنی داشته باشید و زمان طولانی را وقف رابطه احساسی با یکدیگر کنید.

شیطنت کنید و جذاب باشید

مردها، شیطنت را دوست دارند. شیطنت و شوخی کردن، شما را جذاب‌تر کرده و همسرتان را به شما علاقه‌مند می‌کند. در طی روز و در رابطه زناشویی شیطون و شوخ‌طبع باشید تا رابطه جذاب‌تری با همسرتان برقرار کنید.

حتی در لحظات ناراحتی ، از هم دور نشوید

دعوا و مشکلات در هر زندگی زناشویی وجود دارد اما نباید شما را از هم دور کند.زمانی که با یکدیگر جروبحث دارید ، هرگز تختتان را از یکدیگر جدا نکنید.نزدیک بودن به یکدیگر بهترین راه برای حل مشکلاتتان است، دوری شما را سرد و بی علاقه می‌کند که این سردی سم بزرگی برای رابطه شما است.

© سایت اطلاعات پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر