بهترین پاک کننده طبیعی برای آرایش چشم چیست؟

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 3 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
بهترین پاک کننده طبیعی برای آرایش چشم چیست؟

آیا پاک کردن آرایش چشم برای شما مشکل ساز است؟

مجله پزشکی و سلامت : برای هر زنی پاک کردن آرایش قبل از خوابیدن اهمیت زیادی دارد، زیرا برای حفظ سلامت پوست بسیار اهمیت دارد. این روال مراقبت از پوست راجع به آرایش چشم اهمیت بیشتری دارد و به همین دلیل است که پاک کردن آرایش به عنوان یک موضوع با اهمیت مطرح شده است. در نظر داشته باشید که باید طوری آرایش چشم خود را پاک کنید که به چشم و پوست شما آسیب نرسد. اگر آرایش به مدت زیادی روی چشم شما بماند، باعث تحریک پوست و بروز بثورات پوستی می‌شود، همچنین احتمال عفونت چشم را بالا می‌برد. بنابراین باید از محصولات مناسبی، برای پاک کردن آرایش چشم‌هایتان استفاده کنید تا سلامت پوست و چشم شما به خطر نیفتد. در این مطلب چندین پاک کننده طبیعی آرایش چشم به شما معرفی می‌کنیم.

فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پیشنهاد خرید محصولات مراقبت از پوست

پیشنهاد می کنیم حتماً از فروشگاه سلامت محور دکتر سوشا دیدن فرمائید. خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی از بهترین برند های خارجی و ایرانی با بهترین قیمت ☀ با ضمانت اصل بودن کالا ☀ دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران و نشان سیب سلامت.

 

1- وازلین پاک کننده طبیعی آرایش چشم

وازلین نه تنها برای رفع خشکی پوست و لب مؤثر است، بلکه محصولی عالی برای پاک کردن آرایش چشم به حساب می‌آید. کمی وازلین بر روی چشم‌هایتان بمالید و با یک پنبه آرایش چشمتان پاک کنید. از وازلین برای پاک کردن چسب مژه نیز می‌توانید استفاده کنید. کافی است به ما اعتماد کنید و از این محصول جادویی برای پاک کردن آرایش چشمتان استفاده نمایید.

2- روغن کرچک پاک کننده طبیعی آرایش چشم

شما می‌توانید از روغن کرچک برای پاک کردن آرایش چشمتان استفاده نمایید. استفاده از روغن کرچک نه تنها برای پاک کردن آرایش چشم مفید است، بلکه پوست شما را آب‌رسانی می‌کند. برخلاف دیگر محصولات شیمیایی موجود در بازار، روغن کرچک کاملاً شبیه به روغن‌های طبیعی پوست است و در عین حال که پاک کننده طبیعی آرایش چشم است ، به پوست شما نیز آسیب نمی‌رساند.

3- شیر یک پاک کننده طبیعی آرایش چشم

شیر نه تنها یک محصول لبنی فوق‌العاده برای حفظ سلامت عمومی شما است، بلکه می‌توانید از این محصول لبنی به عنوان یک محصول پاک کننده طبیعی آرایش استفاده نمایید. شیر غنی از اسیدلاکتیک است که به عنوان یک عامل مرطوب کننده عمل کرده و از پوست شما لایه برداری (ضعیف) می‌کند. شما می‌توانید برای پاک کردن آرایش چشمتان از شیر استفاده کنید، زیرا شیر برای پوست شما مضر نیست و با ملایمت کار خود را انجام می‌دهد.

شیر یک پاک کننده طبیعی آرایش چشم

4- روغن جوجوبا برای پاک کردن آرایش چشم

روغن جوجوبا را به نسبت 1 به 2 با آب مخلوط کنید. این مخلوط به عنوان یک پاک کننده آرایش چشم، به خوبی عمل می‌کند. این روغن نه تنها به راحتی آرایش شما را پاک می‌کند، بلکه غیر آلرژی‌زا است و برای استفاده بر روی چشم بسیار مناسب می‌باشد. نه تنها این، آن را نیز غیر آلرژی‌زا، بنابراین ساخت آن را مناسب برای استفاده بر روی چشم. می‌توان آن را مورد استفاده برای حذف آرایش صورت است.

© وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر