مالیدن روغن زیتون؛ مالیدن روغن زیتون به آلات تناسلی

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 4 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
مالیدن روغن زیتون؛ مالیدن روغن زیتون به آلات تناسلی

مالیدن روغن زیتون ( یک روان کننده جنسی با 8 خاصیت عالی )

مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی مردان واقعاً مؤثر است؟!

آقایان محترم! مطمئننا به این علت اینجایید که بدونید مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی مردان مؤثره یا نه؟ شاید ژل لوبریکانت (روان کننده) مورد علاقتون رو تموم کردین؛ شایدم قصد دارید از یک روش طبیعی به جای لوبریکانتهای دستگاه تناسلی مردان استفاده کنید. خیلی از آقایون اخیراً از ما پرسیدن که مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی مردان کار درستیه؟ و آیا تأثیری در بهتر شدن رابطه جنسی داره یا نه.

مالیدن روغن زیتون از زمان باستان توسط یونانی‌ها و رومی‌ها به عنوان روان کننده استفاده می‌شده است. خبر خوب اینه که روغن زیتون مثل دیگر روغن‌های گیاهی بی خطره و خطرات لوبریکانت ها رو نداره. مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی مردان چندین ویژگی دارد که اون رو به یک روان کننده جنسی عالی تبدیل کرده است. برای آگاهی از این مزایا با این مقاله همراه ما باشید.

مالیدن روغن زیتون به تقویت جنسی مردان کمک می‌کند.

روغن زیتون حاوی انواعی از ویتامین‌ها، به ویژه ویتامین E است. همچنین حاوی مقادیر زیادی اسید چرب امگا 3 است که باعث تقویت اسپرم مردان می‌شود. بعلاوه مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی مردان باعث تقویت قدرت جسمانی آن‌ها در طول رابطه جنسی می‌شود و توان جنسی آن‌ها را افزایش می‌دهد.

روغن زیتون باعث افزایش هورمون‌ها و میل جنسی مردانه می‌شود.

تستسترون یک هورمون جنسی مردانه است که از چربی ساخته می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزایای روغن زیتون این است که به افزایش این هورمون‌های جنسی مردانه کمک می‌کند. در این مورد بهتر است از مصرف خوراکی روغن زیتون بهره ببرید؛ گرچه مالیدن روغن زیتون نیز بی‌تأثیر نیست.

روغن زیتون باعث افزایش هورمون‌ها و میل جنسی مردانه می‌شود.

مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی مردان نعوظ را بهبود می‌بخشد.

مالیدن روغن زیتون می‌تواند نعوظ مردان را سریع‌تر و طولانی‌تر کند. خصوصاً که روغن زیتون گردش خون را در دستگاه تناسلی مردان تقویت و تحریک می‌کند و نعوظ را تسهیل می‌کند.

مقاله پیشنهادی دکتر سوشا : درمان طبیعی اختلال نعوظ در مردان

مالیدن روغن زیتون خشکی واژینال را برطرف می‌کند.

خشکی واژن یک مشکل شایع و در عین حال قابل درمان است که می‌تواند رابطه جنسی را برای زنان بسیار دردناک و ناراحت‌کننده کند. برای درمان خشکی واژن می‌بایست ترکیبی از روش‌های روانکاوی، آب‌رسانی و تغذیه بافت‌های واژن را در پیش بگیریم. استفاده از روغن‌های طبیعی مانند روغن زیتون گزینه مناسبی است. خصوصاً در هنگام اولین تجربه جنسی خانم‌ها و برای پارگی پرده بکارت ، بهتر است از یک روان کننده مناسب مانند روغن زیتون استفاده کنید.

ترکیبات فنلی موجود در روغن زیتون، از جمله هیدروکسی تیروزول و اولئوروپین، در بافت واژن اثر مرطوب‌کنندگی دارند. برای این منظور می‌توانید از مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی مردان و یا در منطقه واژینال بهره ببرید. با این روش دیگر لازم نیست برای کرم‌ها و داروهای گران‌قیمت هزینه کنید.

مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی دوام زیادی دارد.

یکی از بهترین مزایای روغن زیتون اینه که برخلاف دیگر لوبریکانت ها ماندگاری زیادی داره. تنها چند قطره روغن زیتون کافیه تا دستگاه تناسلی مردان به حد کافی و برای چند ساعت لغزنده بشه. علت این ماندگاری آن است که روغن زیتون در آب انحلال‌پذیر نیست. خصوصاً اگه قصد دارید یک ماراتن جنسی طولانی با شریک جنسی خود داشته باشید، روغن زیتون را فراموش نکنید.

مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی دوام زیادی دارد.

مالیدن روغن زیتون مقاربت از پشت را ساده‌تر می‌کند.

مقاربت از پشت نه از نظر پزشکی، نه از نظر اخلاقی، نه از نظر شرعی توصیه نمی‌شود. زیرا داشتن رابطه جنسی به این صورت نه تنها ویژگی ندارد بلکه عواقب جبران ناپذیری برای طرفین این رابطه ایجاد می‌کند. خیلی از افراد از روغن‌های متفاوت و شاید روغن زیتون برای این کار استفاده می‌کنند، اما در اینجا باید به این افراد متذکر شویم که بیشترین و خطرناک‌ترین بیماری‌ها از همین رابطه قابل انتقال هستند. پس از شما تقاضا داریم که هیچ گاه از روغن زیتون و یا روغن‌های دیگر و روان کنند ها برای این نوع از رابطه استفاده نکنید.

روغن زیتون بیش از حد چرب نیست

این مورد یکی دیگر از دلایلی است که مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی مردان طرفداران زیادی پیدا کرده است. مالیدن روغن زیتون باعث نمی‌شود که احساس کنید در یک ماده نفتی چرب شنا می‌کنید! بنابراین احساس ناخوشایندی نخواهید داشت و از رابطه خود با شریک جنسی‌تان لذت می‌برید.

روغن زیتون به راحتی قابل دسترس است

تقریباً همه ماها یک بطری روغن زیتون در آشپزخانه خود داریم. شما می‌توانید هر زمانی به یک روان کننده مناسب برای دستگاه تناسلی مردان نیاز داشتید، مالیدن روغن زیتون را امتحان کنید.

روغن زیتون به راحتی قابل دسترس است

مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی مردان چگونه انجام شود؟

غلظت روغن زیتون به حدی است که برای ماساژ آلت تناسلی بسیار مناسب است. زمانی که دمای بدن هنگام برقراری رابطه جنسی افزایش می‌یابد، روغن زیتون جذب بدن زوجین می‌شود.

برای این کار حدود 5 قطره روغن زیتون را روی آلت تناسلی خود ماساژ دهید. همچنین می‌تواند چند قطره را هم روی اندام جنسی شریک خود استفاده کنید.

مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی مردان چه مشکلاتی دارد؟

شما نباید از مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی خود توقع ماورایی داشته باشید و از طرفی باید بدانید در برخی مواقع ممکن است به حد کافی مفید نباشند. مثلاً:

  • روغن زیتون می‌تواند باعث از بین رفتن کاندوم‌ها و دیافراگم‌های لاتکس شود و اثربخشی آن‌ها را کاهش دهد. این امر می‌تواند پیشگیری از بارداری را با مشکل مواجه کند.
  • بعضی از زنان یا مردان بوی روغن زیتون را دوست ندارند؛ بنابراین ممکن است مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی مردان ، لذت رابطه جنسی را برای یک یا هر دو شریک جنسی کمتر کند.
  • بر خلاف لوبریکانت های تجاری، روغن زیتون ممکن است روی لباس زیر و یا ملحفه‌ها لکه‌هایی بر جای بگذارد که معمولاً پاک کردن آن‌ها مشکل است.

مقالات پیشنهادی دکتر سوشا : 


منبع مقاله :

تهیه و ترجمه : سایت سلامت دکتر سوشا

بازگشت به صفحه مجله پزشکی و سلامت

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.

آیا بنده و همسرم می توانیم از روغن زیتون برای روابط جنسی زناشویی در دوران بارداری استفاده کنیم ؟

مشاهده کامل

مدیریت کل سایت
توصیه اینه که بهتره در دوران بارداری از روغن زیتون برای روابط جنسی خود استفاده نکنید ،زیرا احتمال عفونت قارچی رو میتونه بالا ببره که باید در این دوران بسیار مراقب این مورد باشید .بهتره از لوبریکانت های بر پایه آب استفاده کنید.
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام و خسته نباشید

استفاده از روغن زیتون در روابط زناشویی باید چقدر باشه ؟ من از روغن زیتون استفاده میکنم اما احساس میکنم خوب نیست

مشاهده کامل

کاربر عزیز در خصوص خواص و استفاده روغن زیتون در این صحبت شده است . اما شما حتما نیاز نیست از روغن زیتون برای نزدیکی کردن استفاده کنید. شما میتواند از روان کننده ها هم استفاده کنید. شما میتواند در این خصوص هم، از پزشک خودتان مشاوره بگیرد
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام دکتر آغشته کردن دستگاه تناسلی به روغن زیتون مضر است یا نه

مشاهده کامل

کاربر عزیز در مقاله به صورت کامل در همین خصوص صحبت شده
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟

سلام.واژن من هنگام رابطه جنسی خیییلی خشکه.برااینکار ازروغن زیتون استفاده میکنم.الان۲ماهه اقدام به بارداری کردیم امانتیجه نداشته.آیاروغن زیتون دلیلشه که من بارورنمیشم؟من۳۰سالمه

مشاهده کامل

برای این موضوع چیزی مشخص نشده و نمیتوان علت باور نشدن شما را استفاده از روغن زیتون دانست . اما باز هم ما به قطعیت نمیتوانیم پاسخ شما را بدهیم . در این خصوص شدیداً تاکید میکنیم با پزشک مشورت فرمائید .
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر