تقویت قوای جنسی با میوه

مجله پزشکی و سلامت
0 نظر | مدت زمان خواندن مقاله: 4 دقیقه
درخصوص این مطلب سوال دارید؟
تقویت قوای جنسی با میوه

تقویت قوای جنسی با میوه واقعیت است یا دروغ؟

مجله سلامت : آیا تقویت قوای جنسی با میوه واقعیت دارد؟ خوردن میوه‌های خاص می‌تواند باعث تقویت قوای جنسی شود؟ بله گاهی اوقات خوردن میوه‌ها و غذاهای خاص می‌تواند موجب تقویت قوای جنسی شود؛ اما آیا می‌دانید بهترین راه‌ها برای تقویت میل و قوای جنسی کدام‌اند؟

نشانه‌های ناتوانی جنسی

بزرگ‌ترین آرزوی هر مردی در این سیاره، توانایی بالای جنسی است تا بتواند قدرت جنسی کافی برای بروز احساسات و به اوج رسیدن لذت و رضایت در رابطه جنسی را داشته باشد. با این حال، بسیاری از مردان قوای جنسی کافی را نداشته و به همین دلیل به دنبال راهی برای تقویت قوای جنسی هستند. مشکلات روحی و فشار زندگی نیز موجب می‌شود که قوای جنسی مردان کم شود، ناتوانی جنسی در برخی از مردان به حدی است که حتی قادر به بچه دار شدن نیستند. در اینجا به برخی از رایج‌ترین نشانه‌های کمبود قدرت و استقامت جنسی اشاره می‌کنیم:

• انزال زودرس
• مدت زمان ارگاسم، حداقل است
• نعوظ ناکافی
• حاصل نشدن رضایت جنسی
• ناتوانی در انجام کامل رابطه جنسی
برخی از علل شایع در کاهش استقامت و قدرت جنسي در مردان:
• سطح تستوسترون پایین
• سطح استقامت کم
• انزال زودرس
• ناتوانی و ضعف جنسی
• پیر شدن
• درد و اضطراب
• بیماری طولانی مدت مانند بیماری‌های قلبی، دیابت و غیره

افرادی که دچار ناتوانی جنسی هستند، به دنبال راهی برای تقویت قوای جنسی‌شان هستند و به تقویت قوای جنسی با مواد مغذی یا حتی گیاهی روی می‌آورند. تقویت قوای جنسی با میوه ها نیز از مباحثی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند؛ در ادامه لیستی از میوه‌هایی که موجب تقویت قوای جنسی می‌شوند را به شما معرفی می‌کنیم.

تقویت قوای جنسی با میوه انجیر

انجیر میوه بسیار فوق‌العاده‌ای برای تقویت قوای جنسی است؛ زیرا حاوی فیبر نامحلول و محلول است که برای سلامتی قلب ضروری است. مواد غذایی دارای فیبر نه تنها موجب سیری می‌شوند، بلکه به راحتی قوای جنسی شما را تقویت می‌کنند؛ بنابراین، نمی‌توان انکار کرد که انجیر یکی از بهترین میوه‌ها برای تقویت قوای جنسی است که به بهبود زندگی جنسی و شادی شما کمک می‌کند. تقویت قوای جنسی با میوه انجیر واقعیت دارد و به راحتی با خوردن انجیر به آن می‌رسید.

تقویت قوای جنسی با میوه انجیر

تقویت قوای جنسی با میوه های خانواده مرکبات

مرکبات غنی از ویتامین C، آنتی اکسیدان‌ها و اسید فولیک هستند. شما می‌توانید بسته به علاقه‌تان از این میوه ها استفاده کنید تا با استفاده از این میوه های عاشقانه قوای جنسی خود را تقویت کنید. در واقع با مصرف مرکبات می‌توانید به هدف خود که تقویت قوای جنسی است، برسید.

تقویت قوای جنسی با میوه توت فرنگی

میوه توت فرنگی به عنوان یک میوه شهوت انگیز شناخته شده است که غنی از آنتی اکسیدان‌ها بوده و می‌توانند مزایایی برای گردش خون، شریان‌ها و قلب انسان داشته باشد به همین دلیل است که تقویت قوای جنسی با میوه توت فرنگی موضوع بسیار رایجی است. به نظر می‌رسد گردش خون برای عملکرد جنسی مناسب در مردان و زنان اهمیت دارد؛ همچنین، توت فرنگی منبع غنی از ویتامین C است که همراه با آنتی اکسیدان‌ها، به حفظ تعداد اسپرم‌های بالاتر در مردان کمک می‌کند؛ بنابراین، تقویت قوای جنسی با میوه توت فرنگی بسیار ساده است. همچنین می‌توانید توت فرنگی را به همراه کمی شکلات تلخ بخورید که حاوی متیل گزانتین است، میل جنسی شما را فعال کرده و تقویت قوای جنسی شما چشمگیر باشد.

تقویت قوای جنسی با میوه آووکادو

تقویت قوای جنسی با میوه آووکادو بسیار آسان و امکان پذیر است، زیرا آووکادو دارای چربی‌های غیر اشباع و مقدار کمی چربی اشباع است، بنابراین این میوه برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید است. زمانی که قلب انسان به درستی عمل کند، می‌تواند خون را به مناطق مختلف بدن انسان از جمله آلت تناسلی منتقل ‌کند و در نتیجه نعوظ در مردان به درستی انجام می‌شود. در واقع احتمال اختلال نعوظ در مردان مبتلا به بیماری قلبی دو برابر بیشتر است؛ بنابراین، آووکادو یکی از بهترین میوه‌ها برای تقویت قوای جنسی است و می‌تواند با حفظ سلامت قلب، میزان قوای جنسی شما را دو چندان کند.

تقویت قوای جنسی با میوه آووکادو

تقویت قوای جنسی با میوه های گیلاس و سیب

متخصصان تغذیه می‌گویند که سیب و گیلاس حاوی خواص ضد باکتری طبیعی هستند که نه تنها می‌توانند باکتری‌های مسبب بوی بد دهان را از بین ببرند، بلکه از تشکیل حفره‌ها و پوسیدگی‌های دندانی جلوگیری می‌کند. پلی فنول‌های سیب نیز ممکن است فعالیت باکتری‌های نادر دهانی را پس از مصرف غذاهای شیرین، کاهش دهند. علاوه بر این، آنتوسیانین گیلاس بسیار بالا است که می‎تواند متیل مرکاپتان (گاز مضری که از مواد غذایی باقی مانده روی زبان و بین دندان‌ها آزاد می‌شود) را از بین ببرد. تقویت قوای جنسی با میوه های گیلاس و سیب یک راه حال مفید برای افزایش قدرت و استقامت جنسی است؛ زیرا این میوه‌ها قدرت نعوظ مردان را نیز بالا برده و به همین دلیل قدرت جنسی آن‌ها را در رختخواب بهبود می‌بخشد.


مقالات پیشنهادی دکتر سوشا :

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت دکتر سوشا

شما هم می توانید در مورد این مقاله پرسش خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت پرسش خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شده یا روی دکمه " افزودن پرسش جدید " کلیک کنید. همچنین پرسش شما بعد از ثبت، توسط مدیریت سایت بررسی و بعد از تاییدیه مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود.
هیچ پرسشی در رابطه با این مقاله مطرح نشده است. چنانچه پرسشی دارید، آن را با کاربران و پزشکان سایت مطرح نمایید.
مقالات پیشنهادی
ویدئوها
ویدئوهای بیشتر